صادرات پسته و مغز پسته _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات پسته و مغز پسته

صادرات پسته و مغز پسته _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته و مغز پسته مرغوب را بصورت مستقیم به کشورهای مختلف خارجی صادر می نماید.

صادرات پسته و مغز پسته

صادرات پسته به کشورهای مختلف اروپایی،کشورهای آسیایی و عربی توسط شرکت بازرگانی شادیز بصورت مداوم انجام می شود پسته از مهم ترین محصولات صادراتی ایران پس از فراورده های نفتی است پسته و فراورده های آن بصورت عمده و بسته بندی شده به کشورهایی هم چون،آلمان،ایتالیا،اسپانیا،کانادا،امارات،عراق،عمان،ترکیه،چین و دیگر کشورها انجام می شود.

انواع پسته صادراتی

پسته های ایرانی به دلیل دارا بودن طعم و کیفی عالی هم جنین تنوع زیاد در بازارهای جهانی مشهور می باشند مهم ترین انواع پسته های صادراتی ایران عبارتند از:

پسته اکبری

پسته احمد آقایی

پسته کله قوچی 

پسته فندقی

هر یک از انواع پسته خصوصیات و مزیتهای متفاوتی دارند در بین انواع پسته پسته فندقی بیشترین حجم از تولید و صادرات را به خود اختصاص دارده است زیرا قیمت به صرفه تری دارد و از طرفی قیمت آن به قیمت جهانی پسته نزدیکتر است و تنها پسته ای است که قابلیت رقابت با پسته های آمریکایی را دارد.در سالهای اخیر کشور آمریکا نیز با تولید انبوه پسته به رقیبی سرسخت برای پسته های ایرانی تبدیل شده است اما با این وجود باز هم کیفیت و طعم پسته های ایرانی در رتبه اول در دنیا قرار دارد.

انواع پسته در ایران به دو گروه پسته کشیده و پسته گرد تقسیم می شوند البته این تقسیم بندی تنها از نظر شکل ظاهری است پسته از مغزهای بسیار ارزشمند است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد مهمترین خاصیت پسته آهن فراوان آن است که سبب خون سازی در بدن و درمان کم خونی می شود.

از مغز پسته بصورت های مختلف در تولید روغن پسته،کره پسته،حلوای پسته،خلال پسته،شکلات و شیرینی استفاده می شود مغز پسته نیز مانند پسته در انواع و کیفیت های مختلف در بازارهای جهانی معامله می شود مانند مغز پسته با رنگ سبز تیره که مرغوبترین و گران قیمت ترین آن است.

شرکت بازرگانی شادیز بهترین و تازه ترین انواع پسته و مغز پسته ایرانی را به مشتریان عزیز عرضه می نماید بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های صادر کننده پسته در ایران آمادگی دارد تا با عقد قرارداد های بلند مدت فعالیتهای تجاری خود را با شما آغاز نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش هم چنین دریافت اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

صادرات پستهصادرات پسته و مغز پستهصادرات مغز پسته

۴ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *