صادرات و واردات بادام _ شرکت شادیز

صادرات و واردات بادام

صادرات و واردات بادام _ شرکت خشکبار شادیز با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه صادرات آجیل و خشکبار ، بادام ایرانی را با بهترین کیفیت و قیمت به سراسر دنیا ارسال می نماید.

صادرات و واردات بادام

بادام ، Argan Prunusdulcis ، مترادف (زیست شناسی) Prunusamygdalus گونه ای از میوه است ، درخت آن بومی خاورمیانه و آسیای جنوبی است. بادام دانه واقعی در نظر گرفته نمی شود ، اما از انواع شفت است که دارای یک پوسته بیرونی و یک پوشش داخلی سخت است که  دانه یا مغز در آن قرار دارد.

ارتفاع درخت بادام ۴ تا ۱۰ متر است و قطر آن می تواند به بیش از ۳۰ سانتی متر برسد. میزان انرژی در هر ۱۰۰ گرم بادام ۵۷۶ کیلو کالری است. ایالات متحده و اسپانیا بزرگترین تولید کننده بادام در جهان هستند. بادام سرشار از پروتئین ، ویتامین E ، کلسیم ، منیزیم و پتاسیم است که برای بدن مفید است. در دنیا دو نوع بادام وجود دارد. بادام شیرین و بادام تلخ.

مغز بادام تلخ حاوی مقدار کمی سیانور و اسید کربنیک پتاسیم است که در صورت مصرف توسط یک فرد مسموم می شود. برای از بین بردن مواد شیمیایی سمی ، بادام تلخ باید تحت عملیات حرارتی یا پاستوریزه قرار گیرد.

بادام ایران

ایران با تولید ۶٪ از کل میزان تولید پنجمین کشور در جهان است. بادام ایرانی دانه ای از میوه درخت بادام است که بیضی شکل و طعم کره ای دارد.

گیاه بادام به سه شکل وجود دارد که یکی بادام شیرین و دیگری بادام تلخ تولید می کند. بادام شیرین بیشترین مصرف بادام است. بادام تلخ حاوی مقادیر کمی اسید کشنده است که به عنوان ماده طعم دهنده استفاده می شود.

بادام مامایی( Mamra) نیز نوعی بادام است که بافت و شکل ظاهری بسیار منحصر به فردی دارد که آن را از دیگر انواع بادام درختی متمایز می سازد.

بادام شادیز

شرکت شادیز با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه صادرات خشکبار ، تامین و صادرات انواع بادام به سراسر جهان را به بهترین شکل انجام می دهد.

 بادام اصلی شادیز عبارت است از بادام پوست کاغذی( بادام محب) ، بادام شیرین معمولی و بادام شیرین مامایی.

بادام شادیز در انواع و اندازه های مختلف در بسته های متنوع عمده موجود است.

بادام پوست کاغذی شادیز

بادام پوست کاغذی شادیز

رنگ و شکل ظاهری: کرم رنگ روشن ، پوستی نازک و کاغذی، مغز درشت و ترد

نوع بسته بندی: به صورت فله یا در بسته های ۱۰ کیلوگرمی و ۲۰ کیلویی

ارزش تغذیه ای: منبع غنی از منیزیم ، کلسیم و آهن است. بادام برای درد کبد و سرفه مفید است. بادام ملین است و روغن بادام ضد یبوست است. بادام سرشار از آنتی اکسیدان است و از امراضی مانند سرطان، آلزایمر و خوب عمل نکردن سیستم ایمنی جلوگیری می کند.

بهترین زمان سفارش: شهریور ماه

بادام معمولی شیرین شادیز

بادام معمولی شیرین شادیز

رنگها و شکل ظاهری: قهوه ای تیره

 نوع بسته بندی: به صورت فله یا در بسته های ۱۰ کیلوگرمی و ۲۰ کیلویی

ارزش تغذیه ای: منبع غنی از منیزیم، پتاسیم ، کلسیم و آهن است. بادام برای درد کبد و سرفه مفید است. بادام ملین است و روغن بادام ضد یبوست است. انرژی بدن را افزایش می دهد.به کاهش وزن کمک می کند.

بهترین زمان سفارش: شهریور ماه

بادام مامایی شیرین شادیز

بادام مامایی شیرین شادیز

رنگ و شکل ظاهری: قهوه ای روشن (نارنجی) ، کشیده 

نوع بسته بندی: به صورت فله یا در بسته های ۱۰ کیلوگرمی و ۲۰ کیلویی

ارزش تغذیه ای: منبع غنی از منیزیم ، کلسیم و آهن است. کاهش دهنده کلسترول بد خون و افزایش دهنده کلسترول مفید خون است بادام برای درد کبد و سرفه مفید است. بادام ملین است و روغن بادام ضد یبوست است.مصرف بادام سبب استحکام استخوان ها می شود و درد های عضلانی را در مان می کند. نیروی جنسی را افزایش می دهد.بادام خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد.

بهترین زمان سفارش: شهریور ماه

صادرات و واردات بادام خدمتی دیگر از بازرگانی شادیز است، بازرگانی شادیز با سال ها تجربه در حوزه تامین ، فروش ، صادرات و واردات خشکبار از جمله انواع بادام و سایر خشکبار ، هرگونه نیاز شما را هم در امر واردات و هم صادرات رفع می نماید.

شما در صورت داشتن درخواست برای خرید انواع بادام با کادر مجرب فروش بازرگانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ” صادرات و واردات بادام ” با ما تــماس حاصل فرمایید .

بادام

بادامبادام ایرانیبادام شادیزشرکت صادرات بادام ایرانیشرکت صادرات و واردات بادامشرکت واردات بادامصادرات بادامصادرات و واردات بادامواردات بادامواردات و صادرات بادام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *